maandag 16 april 2012

Baby Blessings Wiegendekentje

In het licht van de aanbrekende dag glinsteren gouden ochtendsterren
tussen een groepje allerliefste bosdieren.

Deze patroon zag ik ook in borduurblad staan en ik ben ook
bezig Woodland Scene aan het borduren dus ik vond
het super leuk dat deze er ook in stond.
Aangezien ik in de toekomst ook heel graag moeder zou willen worden
ben ik alvast begonnen dit dekentje te borduren.


En zo ben ik begonnen.
Eerst de randen met rijggaren om slingeren.
En toen horizontaal en veticaal een draad er doorheen rijgen om het midden te bepalen.
Dit is een borduurstof van een Davosa 100% katoen van 120 x 140 cm in het wit.
En met DMC splijtzijde van vele verschillende kleuren,
kan ik verder met deze borduurwerk.


Dit is het begin van de baby blessings wiegendekentje.
Die ik aan het borduren bent.

Mijn nieuwe borduurwerk,
nu ben ik bezig met drie borduurwerken.

Groetjes Gin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten