donderdag 15 maart 2012

Woodland Scene

Toen ik Woodland Scene in borduurblad zag staan wilde ik deze heel graag maken.
Daarmee ben ik vorig jaar juli 2011 mee begonnen en ik zal jullie vanaf nu zoveel
mogelijk op de hoogte proberen te houden hoe het borduurwerk verder zal gaan
worden. Het is een groot borduurwerk dus ik denk wel zeker dat het een paar jaar
zal duren voor mij. Maar zeker wel heel erg leuk met al die bosdieren.




Dit is het resultaat geworden tot eind 2011.
Nu ga ik op mijn borduurblog Woodland Scene bij houden hoe het
verder gaat, zowel met foto's en schrijven.
Ik ben begonnen met de vos.

Ben nu met twee borduurwerken bezig zowel Woodland Scene en Winnie de Poeh.
Heb natuurlijk ook wel andere werkjes op borduurblog staan.
Een berichtje achter laten wat jullie er van vinden zou ik heel erg leuk vinden.
Gaat wel moeilijk maar het kan bij reacties onder anoniem en dan kan je alsnog je
naam erbij zetten of mail kan ook. En anders vinden jullie wel een manier
hoop ik, zelf heb ik geen idee hoe het makkelijker kan.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gin,

    Dank je wel voor je reactie op mijn weblog.
    Leuk dat je ook de Woodland aan het borduren bent!
    Jij hebt ook al veel geborduurd.
    Het blijft een leuke hobby.
    Nog veel borduurplezier!

    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjo,

    Dank je wel hoor, en jij ook nog veel borduurplezier.
    Ben benieuwt hoe jou Woodland verder zal worden.

    Mvg Gin

    BeantwoordenVerwijderen